Koh Pha Ngan

Op dit moment zitten we dus op Koh Pha Ngan, een tropisch eiland met aan de noord- en westkant prachtige stranden en rust. Aan de zuidkant is het feesten, partyen en losgaan. De eerste paar dagen hebben we in het Noorden gezeten. Wat een paradijs! De stranden zijn prachtig en er is bijna niemand. Het water is helder blauw en warm. Je kan er heerlijk zwemmen en zonnen. Nu zitten we aan de zuidkant. In een resort met uitzicht op het strand (mooi uitzicht maar je kan er niet zwemmen). Op dag 1 zat er een hele grote gekko in onze hut. Knalgroen en met nagels en shit. Wij gillen.. Toen kwam de eigenaar aangerend met een stok. Ik riep nog ' don't kill it!!' Maar het was te laat voor de gekko.. De Thaise eigenaar begon op hem in te slaan met zijn stok. Het duurde 3 minuten voordat zijn nekje gebroken was en hij uit zijn lijden verlost was. Onze hut heeft bloedspetters op de grond die er niet meer afgaan. Weer een leuke kennismaking met de Thaise cultuur. Maar gekko's zijn hier blijkbaar ongedierte (?) en moeten dood. Als eerbetuiging heb ik die nacht op de jungle experience party een gekko met glow in the dark verf laten tekenen op mijn been. RIP Gekko.

Maar even vrolijkere verhalen..Om de dag is het feest! Je hebt de Floating Boat Party, op een boot dus, Jungle Experience en Halfmoon party, feesten midden in de jungle met leipe muziek en alles en iedereen in glow in the dark verf. Morgen is er een feest bij een waterval en over een paar dagen de beroemde full moon party op het strand.

Op die feesten ontmoet je zoveel leuke mensen, iedereen is extreem blij en sociaal. Of misschien komt dat door de mushroom shakes die ze hier verkopen.. Zo gestoord dat mensen dat nemen. Kom op, je bent in fucking Thailand. Ik geloof dat al die mensen graag hun leven lang in een Thaise cel doorbrengen ofzo.. Ook al heb ik nog nergens politie gezien en verkopen ze het gewoon aan de bar. Maar het maakt mensen wel extreem blij, dus daar hebben wij dan wel weer profijt van.

Op de een of andere manier zijn we vrienden geworden met een Thaise gozer, eigenaar van een luxe resort aan de zuidkust. Hij vind ons helemaal prachtig en leuk, haha. Geen idee waarom. Hij is de pimp van dit eiland en neemt ons en andere vrienden mee naar de feesten, betaalt de entree en drank, waarna we feesten in de vip ruimte naast de DJ's. Het modellenleven achtervolgd, hahaha. Ik hou er alleen niet zo van dat ik dan het gevoel heb dat ik geacht wordt met de mensen in de viproom te feesten continu. Alleen heb ik daar een beetje schijt aan en peer 'm gewoon naar beneden. Naar andere vrienden die we gemaakt hebben. Of naar de Israelier. Een heel inspirerende jongen die ik heb ontmoet. Hij vertelde me over zijn geloof in de leer van Buddha en over zijn reizen in India. Over muziek maken, zijn land en hoe je met aandacht voor alles en waardering van jezelf zoveel meer kan genieten. Op een niet zo zweverige manier als het klinkt. Het enige vreemde aan die gozer is dat hij nooit een shirt draagt? But I don't mind want hij heeft een zeer, zeer aangenaam bovenlijf.....

Morgen gaan we nog even wat actieve dingen doen zoals tempels en watervallen bekijken. Moet ook gebeuren tussen al dat feesten door. Pff, zwaar leven hier! Maar we houden vol. Al ben ik tijdens de halfmoon party of een scherpe rand gaan staan en heb ik een gat in m'n voet. Gelukkig heb ik mijn EHBO kit braaf meegenomen er er een verbandje omheen gelegd. Wel heel erg onhandig, aan de onderkant van je voet. Maar ik ben allang blij dat ik nog niet opgegeten ben door een haai of van een klif ben afgevallen.

Later meer,


Liefs!

Reacties

Reacties

Martina

Hai liefje,

Wat een avonturen! Dit is het nou waar je voor weg bent gegaan, naar het andere eind van de wereld.
Een gat in je voet, inderdaad, het kan erger, maar toch lastig. Gelukkig zorg je goed voor je voetje.
Arme gekko.... tja, blijkbaar is het ongedierte. Ik weet niet wat ze kwaad doen, maar het is wel schrikken natuurlijk zo'n groene griezel.

Als ik die enge dingen lees, zoals mannen die graag mooie meiden in zijn omgeving heeft om weer andere invloedrijke mensen mee te trekken, of een gat in je voetje, dan wil ik roepen, oh, pas op, doe er iets ontsmettends op, pas op dat je niet in verkeerde handen valt, en pas op voor wat ze in je drinken doen en meer van die moederstuff.

Maar ja, je bent groot, past heel goed op jezelf en zo word je alleen maar wijzer en verstandiger.

Je weet wel dat je met een model op stap bent, haha.
Je maakt heel wat mee met Jesje.

Doe haar de groeten van mij, een kus voor haar en vooral


voor jou

Je Mama

PS stuur je een foto van dat aangename israelitische bovenlijf? joden zijn zooooo sexy

Maja van Campen-Richter.

Hoi Lieve Schat,
Je weet nog wel uit de kinder verhaaltjes, iets is nooit voor niets, het kan lang duren voor je er achter komt maar vroeg of laat komt de aap uit de mouw. dus Omas advies blijf bij je zelf, Jij en Jessica zijn de belangrijkste personen, mannen zijn nu eenmaal belangrijker met een mooie vrouw aan hun arm. zeg dat af en toe maar tegen je zelf. Dus gewaarschuwde meisjes tellen voor twee, of niet soms!!
Lieve Schat ik geniet mee van je reis en blijf je volgen.
Dikke pakkerd en een knuffel!
Oma Maja
Lekker belangrijk!

Sop

Godver wat klinkt die gozer heerlijk (jajaja en ook die foto's, well done). Die partys zien er trouwens echt supergaaf uit, in the jungle. Heb je al uit een kokosnoot gedronken?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mara

Ik lust geen cocos. Bah.
Misschien de melk wel, moet ik maar eens proberen. Hoop dat ik daar geen schijterij van krijg. Gister heb ik fried rice gekocht bij een straattentje en na een uur alles weer uitgekotst.
Volgensmij lag het er al de halve dag. Stelletje naaiers die Thai.
Was mijn euro niet waard.
Mam ik zal je even een foto sturen. Niet te veel geilen he. Dat is niet goed voor 50 plussers. (En bovendien is hij 24 dus dat zou een beetje walgelijk zijn)

Remon

Alsof jij moeite hebt met een beetje leeftijdsverschil. Niet opeens de brave Mara gaan uithangen, he? :-P En even niet zo'n mietje zijn met die Gekko's. Doen geen vlieg kwaad! Of wacht, dat juist wel. Anyhoe, je snapt wat ik bedoel! X

Myrthe

Een dertig plussertje op zijn tijd kan geen kwaad ;). Pff alweer bijna 31 he?

PS: COCOS ZUIGT

Remon

Ach, 30-plussers, Israëliërs, ze zijn allemaal even slecht voor een 20-jarig reispoppetje ;-P

Mara

Er zit nu een 17jarige (nederlandse) aziaat naast me, misschien moet ik die eens proberen!
Gewoon om jou te pesten!

Fijke

Hoi Meis, ben bezig een facebook aan te maken. Speciaal voor jou, om in prive lekker te kunnen kletsen.
Hele dikke kus van Fijke

majavan Campen

Goed idee Fijke, straks en veel veel later is het een stuk wat fijn om te bewaren net als de fotos.
Veel liefs voor mara van Oma Maja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!