GENIETEN

Pff ik heb veel te veel te vertellen. Maar ik heb er geen zin in dus het wordt een kort berichtje. We zitten nu op Ko Phangan - of hoe de (...) je het ook schrijft. Het is echt awesome. Ik geniet me duizend keer in de rondte. Droomstranden, de gekste feesten en overdag cross ik het eiland over met een scooter. We wegen zijn in de bergen dus stijl omhoog en weer stijl naar beneden, haarspeldbochten, prachtig. (Sorry mam.) En de scooters kunnen hier meer dan 90 km per uur. (Harder durfden we niet te testen. Nogmaals: Sorry mam) Wat een genieterij hier! Ik kan er niet over uit.. Foto's staan op mijn facebookhttp://www.facebook.com/marahoek

De groeten!

Reacties

Reacties

Fristian Vijn

Klinkt goed! Mooi dat jullie het zo naar jullie zin hebben en nog niet verkracht zijn of zo! Mooi ook dat er wat te party'en valt en er een beetje welvaart is (scooters die 90 gaan en je hebt internet = welvaart)!

Ik vind die korte verhalen beter, die lange lees ik alleen als ik brak ben! Al zal ik je een beetje bij gaan houden ;)

Liefs!

Mam

Voorzichtig!!!!!! Sorry Mam is NIET genoeg. Niet zo harrrrrrrrrrddddddddd....................!!!!!!!!!

Veel plezier schatje, kom heel terug.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!