Ticket geboekt

Eindelijk is het dan zover! Mijn vliegticket is geboekt. Maandag 11 juni vertrek ik vanaf Schiphol naar Bangkok. Bij de knop -betalen- kreeg ik wel even een zware kriebel van angst en vreugde tegelijk. IK GA. En ik ga snel.. Nog vijf weken en ik ben weg. Heel gek om me dat nu te beseffen, nu ik ziekjes thuis zit in mijn veilige huis in Koog aan de Zaan. Binnenkort moet ik toch echt aan het avontuurlijke leven gaan geloven. Spannend!

Nu nog een paar weken werken, dingen regelen, en mijn backpack inpakken natuurlijk.

Allemaal pré-reis-pret, maar ook een boel gestress. Nog even door en dan genieten en vrij zijn. Na drie jaar verlangen gaat het eindelijk gebeuren. Ik heb er zin in!!

Liefs, Mara

Reacties

Reacties

Sop

OMG, Grote meid!

Mylène

Grappig, wanneer jij net een week weg bent, komen Nastasia en Robbert weer naar Nederland... Ik hoop dat jij net zo gellukkig zal zijn als zij... :)

X

BFAM

Ik ben blij voor je Mara!
En een beetje jaloers
Geniet ervan en blijf gezond (:
x
Meerten

Mylène

Goede reis!!!!!
X

Raïsa

Veel plezier nichtje!! En pas goed op jezelf!! Xxxx

Nastasia

Hey Mara!
Reizen is super tof! En idd af en toe een beetje stress vol, maar zo veel mooie momenten die je alle narigheid en stress doen vergeten! Geniet en maak super veel mooie herinneringen! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!